How to save time on social media - Πώς να εξοικονομήσεις χρόνο από τα social media

by - Σάββατο, Αυγούστου 30, 2014

Κορίτσι, σήμερα θα μιλήσουμε γενικά για τα social media και όχι για κάποιο συγκεκριμένο.
Αυτά που θα πούμε σε ενδιαφέρουν κυρίως αν είσαι blogger.
Τι εννοώ;

Today we're going to disqus about social media in general. The things we're going to say will be interested for you mostly if you are a blogger.What do I mean with that?

Γράφεις στο μπλογκ σου μια πολύ ωραία ανάρτηση.
 Για να τη δει περισσότερος κόσμος πρέπει να την κοινοποιήσεις στα σόσιαλ μίντια που χρησιμοποιείς.
 Αυτό είναι δεδομένο.
Αυτό που δεν είναι δεδομένο όμως είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να το κάνεις αυτό.
Μπορεί να μην έχεις αυτό το χρόνο στη διάθεσή σου, ειδικά αν είσαι μητέρα ή εργαζόμενη.
Σε αυτή την περίπτωση, τη λύση μπορούν να σου δώσουν κάποια εργαλεία προγραμματισμού περιεχομένου (θα μιλήσουμε αναλυτικά για τα καλύτερα από αυτά στο "get social with me" της επόμενης εβδομάδας) που θα σε βοηθήσουν να προγραμματίσεις αυτά που θέλεις να ανεβάσεις στα διάφορα προφίλ σου όταν έχεις χρόνο και να ξενοιάσεις.

When you write a post on your blog you have to share it on social media platforms in order more people to read it. That's a given.
That which is not given is the time you need to do this.
You may not have enough time, especially if you are a mother, or you have a day job.
In that case there are some scheduling tools which may solve your problem.
We're going to review the best ones next week through the "get social with me" blog series on this blog.

Χρειάζονται όλοι οι bloggers αυτά τα εργαλεία;


Does every blogger need these tools?

Θα με ρωτήσεις. Και σου απαντώ:

You will ask. And my answer is


Δε λέω ότι πρέπει να αυτοματοποιήσεις όλες σου τις αναρτήσεις στα social media, ούτε ότι αυτά τα εργαλεία είναι απαραίτητα για κάθε μπλόγκερ. 
Το θέμα είναι να εξοικονομείς χρόνο και όχι να χάνεις το χρόνο σου, κορίτσι.
Αν λοιπόν σου παίρνει πολύ χρόνο το να ανεβάσεις την ανάρτησή σου στο facebook, στη σελίδα του μπλογκ στο facebook,στο προφίλ σου στο google plus, στο twitter και αλλού, τότε ναι, ένα εργαλείο προγραμματισμού και αυτοματοποίησης θα σε βοηθήσει να εξοικονομήσεις αυτό το χρόνο και να τον διαχειριστείς πιο παραγωγικά.


I am not saying that you have to automatize all your social media posts.
I am not saying that every blogger needs these tools.
The point is to save time not waste it.
If it takes a lot of time for you to post your blog post on social media, then yes a social media scheduling toοl will help you save time and be more productive.


Για να μάθεις περισσότερα για το τι είναι και τι κάνουν αυτά τα εργαλεία μείνε συντονισμένη στο despina's studio, 
Την επόμενη βδομάδα θα δούμε τα 4 καλύτερα, τι σου προσφέρει το καθένα αλλά και τα μειονεκτήματα του καθενός


If you wish to know more about those helpful tools stay tuned!
Next week we're going to review the best ones.

Top 4 social media management tools



You May Also Like

2 σχόλια

Follow me on Pinterest for more inspiration