How to save time on social media - Πώς να εξοικονομήσεις χρόνο από τα social media

Κορίτσι, σήμερα θα μιλήσουμε γενικά για τα social media και όχι για κάποιο συγκεκριμένο.
Αυτά που θα πούμε σε ενδιαφέρουν κυρίως αν είσαι blogger.
Τι εννοώ;


Γράφεις στο μπλογκ σου μια πολύ ωραία ανάρτηση.
 Για να τη δει περισσότερος κόσμος πρέπει να την κοινοποιήσεις στα σόσιαλ μίντια που χρησιμοποιείς.
 Αυτό είναι δεδομένο.
Αυτό που δεν είναι δεδομένο όμως είναι ο χρόνος που χρειάζεται για να το κάνεις αυτό.
Μπορεί να μην έχεις αυτό το χρόνο στη διάθεσή σου, ειδικά αν είσαι μητέρα ή εργαζόμενη.
Σε αυτή την περίπτωση, τη λύση μπορούν να σου δώσουν κάποια εργαλεία προγραμματισμού περιεχομένου (θα μιλήσουμε αναλυτικά για τα καλύτερα από αυτά στο "get social with me" της επόμενης εβδομάδας) που θα σε βοηθήσουν να προγραμματίσεις αυτά που θέλεις να ανεβάσεις στα διάφορα προφίλ σου όταν έχεις χρόνο και να ξενοιάσεις.

.

Χρειάζονται όλοι οι bloggers αυτά τα εργαλεία;



Θα με ρωτήσεις. Και σου απαντώ:



Δε λέω ότι πρέπει να αυτοματοποιήσεις όλες σου τις αναρτήσεις στα social media, ούτε ότι αυτά τα εργαλεία είναι απαραίτητα για κάθε μπλόγκερ. 
Το θέμα είναι να εξοικονομείς χρόνο και όχι να χάνεις το χρόνο σου, κορίτσι.
Αν λοιπόν σου παίρνει πολύ χρόνο το να ανεβάσεις την ανάρτησή σου στο facebook, στη σελίδα του μπλογκ στο facebook,στο προφίλ σου στο google plus, στο twitter και αλλού, τότε ναι, ένα εργαλείο προγραμματισμού και αυτοματοποίησης θα σε βοηθήσει να εξοικονομήσεις αυτό το χρόνο και να τον διαχειριστείς πιο παραγωγικά.




Για να μάθεις περισσότερα για το τι είναι και τι κάνουν αυτά τα εργαλεία μείνε συντονισμένη στο despina's studio, 
Την επόμενη βδομάδα θα δούμε τα 4 καλύτερα, τι σου προσφέρει το καθένα αλλά και τα μειονεκτήματα του καθενός



Top 4 social media management tools




2 σχόλια